Imorgon är det dags!!!

Imorgon är det dags för andra upplagan av Höstgäddan och premiär för Höstabborren. Båda tävlingarna är rena spinn & flugfisketävlingar med andra ord är det bara tillåtet att fiska med artificiella beten och ingen trolling är tillåten. De tre längsta fiskarna i varje team är det som räknas till det slutgiltiga resultatet. Då anmälan sker på plats så är det ännu inte för sent att delta. Kostnaden är 300kr/team för vardera tävling. För de som vill vara med på båda tävlingarna, så bjuder klubben på lite korv under middagspausen. Förutom äran så är det prispengar baserat på antal deltagare i potten. Ett spö/man får fiska åt gången men man får ha med sig fler färdigtacklade spön för att variera mella de olika tekniker (Jerk, flugspö m.m.)

Varmt välkomna!!!

/Mvh, Tibro Sportfiskeklubb.