Varmt välkomna att delta i Tibro SFK:s ungdomsverksamhet.Vi träffas tisdagar kl 17:30-19:30 vid Aktivitetshuset på Järnvägsgatan 1 i Tibro. På ungdomsverksamheten så gör vi en massa roliga saker som tex betestillverkning, lär oss knutar mm och självklart så fiskar vi så ofta det går. Varje träff avslutas med fika alternativt korvgrillning om vi är ute på fiskeäventyr.
För mer info eller funderingar tveka inte att ringa till undomsledarna Pelle & Robban.

Vi har från och med i år 2018 bestämt att vi i ungdomsklubben är med och deltar i klubbens tävlingar, det är dock valfritt för våra ungdomar om de vill vara med i själva tävlingen mot et avgift på 20kr eller om de bara vill följa med ut och fiska. Detta innebär även att det blir lite längre tider. Vi samlas på den aktuella tävlingsplatsen för dagen 17:15 sen är tävlingen mellan 18:00-21:00. Barnen bör ha med sig kläder efter väder ngt att fika, samt lämpligt fiskeutrustning.

För mer info eller eventuella funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till:

Pelle: 0731/839810              Robban: 0706/749636

Varmt välkomna!

/Med vänliga hälsningar, Pelle & Robban.