Kräftfiskekväll!!!

Tack alla barn, föräldrar, sponsorer samt funktionärer inom klubben, som såg till att det blev en helt fantastisk familjefest i kräftans tecken. Det var 89 stycken startande barn som deltog i årets kräftfiske för barn mitt i centrala Tibro. Största kräftan som kom upp var på 13,5cm. Klubben hade även gissartävling och lite olika lotterier där man bland annat kunde gissa på antal sumpade kräftor samt vikt m.m. Vi från klubben vill än en gång tacka för alla som valde att spendera kvällen med oss och hälsar er alla varmt välkomna tillbaka nästa år samt att komma på klubbens övriga evenemang.

Supertack till alla ideella krafter utan er vore det omöjligt att genomföra detta evenemang =)

Sist men absolut inte minst tack till våra sponsorer: Pizzeria Campino, Olssons Fiske, RJ Svets & Montage, Billiga mobilskydd, Beckmans Optik, Personverktyg, A&T Tryck, Colorama, GLK, Bolist, Yvonnes Gatukök, Erlanders Bokhandel, STC, XL BYGG,  och Bilisten.