Resultat för Gösfiske

Nedan presenteras senaste resultaten från tävlingar i gösfiske.

Gösanappet 27/6

Tisdag den 27/6 är det dags för årets gösanappet på sjön Örlen som klubben genomför tillsammans med Örlens FVOF. Anmälan mellan 17.00-18.00 Vid klubbhuset i Sånna under tävlingen kommer appen Fishchamp att användas. Tävling är mellan 18-22, sen bjuder Örlens FVOF. Tävlingen är en Catch & Release av Gädda och Gös. Varmt välkomna!

Resultat Gösanappet 2021

Årets Gösanappet på Örlen har genomförts. Trots fotbollen så kom det 31 tappra fiskare och gjorde upp om det 21 år gamla vandringspriset.13st gäddor registrerades. Bengt-Erik ”Becco” Johansson lyckades bäst med 3st gäddor med totallängd på 229 cm. På andraplats: Hampus Borg 2 gäddor 135cm. På 3:e plats Henrik Thillander 1 gädda 81cm.

Resultat Gösanappet 2020

Det var en härlig och varm kväll vi bjöds på under 2020-års gösanappet. På 44 deltagare så kom det upp 38 gäddor och 23 som fick godkänd fisk. Gösen lös dock med sin frånvaro denna kväll som ändå blev en lyckad kväll. Vi tackar alla deltagare och önskar er välkomna åter och en fortsatt härlig […]