Du som medlem i Tibro Sportfiskeklubb  får köpa fiskekort till Sjön Örlen med 20% rabatt.

För att ta del av detta erbjudande så måste man vara medlem och kan då göra på ett av följande två sätt.

1, Skicka in motsvarande belopp för val av de kort ni vill ha till vårt plusgironummer: 103242-4, som meddelande skriver du Namn Adress och vilket/vilka kort du köpt (tex Arne Svensson Fiskaregatan 1, 54100 Tibro, betalning avser ett årskort och ett gästkort). Sedan så hämtas kortet hos vår ordförande Göran Andeberg efter avtalad tid Görans nummer finner ni under kontakter. Ni kan givetvis börja fiska omgående och hänvisa till oss om det skulle vara så att du stöter på en kontrollant innan du fått ditt kort.

2, Alternativ två är att du tar kontakt med vår Ordförande Göran Anderberg på Telefonnummer 0706-982210, och kommer överens om en tid då du kan komma och hämta ett kort hos honom och betala på plats.

Följande medlemspriser gäller from 2018-11-28.

Årskort                  240kr (ord.pris 300kr)
Sommarkort        160kr (ord.pris 200kr)
Vinterkort            160kr (ord.pris 200kr)
Gästkort*             160kr (ord.pris 200kr)
* Gästkortet är ett kort man får köpa som en tilläggstjänst till befintligt årskort vilket ger möjlighet till innehavaren att få ta med sig upp till 3 Gäster/Vänner/Bekanta, som får vara med och fiska i båten. Dock är kravet att personen med det ordinarie fiskekortet är närvarande.

Är ni endast intresserade av dagskort  så finns det att köpa på följande länk (dagskorten är ej till rabatterat pris). Där står även de fiskeregler som gäller för sjön. samt annan nyttig information.

Om du ännu inte är medlem i klubben men är intresserad av att bli det så skickar du smidigt ett mail till tibrosfk@gmail.com, med namn, kontaktuppgifter och eventuella frågor så hör vi av oss.