Olssonsfiskes nypremiär.

Hej alla!!!  Det är väll ingen som missat att imorgon så är det nypremiär för Olssonsfiskes nya lokaler. Då kommer även klubben att närvara och sälja korv, så kom gärna…

0 kommentarer