Välkomna på halvårsmöte Tisdagen den 11 September

Tisdag den 11 september kl 18:00 är det halvårsmöte ute i klubbhuset i Sånna, med prisutdelning för årets gäddfiske och mete. Klubben bjuder på fika.

Om det är någon annan inom klubben men utanför styrelsen som har önskemål om saker vi bör diskutera, tex; tävlingar, saker som kan bli bättre på ett eller annat sätt eller ngt annat förslag som behöver förändras och diskuteras så är ni varmt välkomna att mejla in dessa förslag/synpunkter till pelle@studio138.se

Och framförallt kom och var med på mötet. Alla åsikter behövs och hjälper klubben att utvecklas framåt. Valberedningen har redan förslag till samtliga poster inom styrelsen om ingen annan är där emot, men vi tar gärna emot fler förslag på kandidater om intresse finns.

Varmt välkomna!
Med vänliga hälsningar, Styrelsen Tibro Sportfiskeklubb.